Modtager du ikke ØLentusiasteN

Har du ikke modtaget det seneste nummer af ØlentusiasteN?

Før du indsender reklamationen over manglende modtagelse af ØlentusiasteN, bedes du overveje følgende:

  • Har du tjekket, at du står med korrekt navn og adresse i vores medlemsdatabase på ale.dk? Tjek det gerne bag login. Det er vigtigt, at adressen står anført som den officielle godkendte postadresse. Hvis noget skal rettes er du velkommen til at gøre det selv eller kontakte sekretariatet på sekretariat(at)remove-this.ale.dk
  • Husk at selvom du har meldt midlertidig adresseændring til Danske Ølentusiaster, bliver ØlentusiasteN leveret til folkeregisteradressen.
  • ØlentusiasteN udkommer 6 gange årligt.

Du kan selv henvende dig direkte til vores distributør om manglende levering af et nummer af ØLentusiasteN via dette link:

Manglende modtagelse af ØLentusiasteN - PortoPartner